محاسبه هزینه در چرمی و تعمیر مبل با خرید و هزینه آن در دکوراسیون داخلی

دوشنبه 27 اسفند 1397
15:54
عابد


گروه جامعه: زمانی که شما وارد یک محیط اداری می شوید در نگاه اول دکوراسیون داخلی آن شرکت و یا سازمان به چشم می آید. داشتن یک دکوراسیون داری شیک و زیبا مستلزم رعایت نکات ظریفی می باشد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.
به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی به دو دسته طراحی باز و طراحی بسته تقسیم می شود. طراحی دکوراسیون داخلی بسته شامل پارتیشن ها و دیوار ها می باشد که در واقع محیط اداره و یا شرکت را به قسمت های مختلف تقسیم می کند اما طراحی دکوراسیون باز که بین افراد جوان بسیار پر طرفدار می باشد به صورتیی است که همه همکاران به راحتی باهم در ازتباط می باشند و از دیوار و پارتیشن به صورت بسیار محدود استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون اداری جدید هزینه های زیادی وجود دارد ولی می توانیم با چند کار ساده این هزینه ها را کاهش دهیم.

  • به جای خرید درب جدید درب چرمی بسازید، درب قدیمی خود را به در چرمی جدید ولی با هزینه کم تبدیل کنید.
    به جای خرید مبل جدید تعمیر مبل، مبل خود را تعمیر کنید. تعمیر مبل هزینه های شما را کاهش خواهد داد.

در ادامه همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید.

راه کار های ساده برای داشتن دکوراسیون داخلی بهتر با کمترین هزینه؟
1.استفاده از نورپردازی یکی از مهمترین نکات برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا، نورپردازی می باشد. به طور کلی نورپردازی در دکوراسیون داخلی به 4 دسته تقسیم می شود:

  • نورپردازی تاکیدی: که برای جلب توجه افراد بخش مخصوصی را نورپردازی می کنند.
    نورپردازی عمومی: که برای روشنایی تمام فضا مورد استفاده قرار می گیرد.
    نورپردازی تزئینی: که برای زیباتر جلوه دادن فضای شرکت ها در بخش های مورد نظر استفاده می شود.
    نورپردازی وظیفه ای: که برای روشن کردن سطوح کار مورد استفاده می باشد.

پس یرای داشتن یک دکوراسیون داخلی بی نظیر هیچگاه از نورپردازی ها چشم پوشی نکنید!

2.استفاده از رنگ های متناسب: رنگ متناسب نیز یکی از عوامل مهم برای داشتن دکوراسیون جذاب و چشم نواز می باشد. منظور از رنگ متناسب در واقع متناسب بودن رنگ با رنگ ارگان یا سازمان می باشد. به این منظور که اگر شما دارای ارگانی هستید که از رنگ خاصی تشکیل شده است می بایست در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی حتما از آن رنگ استفاده کرد. اما اگر از رنگ سازمانی خاصی برخوردار نیستید می بایست متناسب با شغل و حرفه خود و افرادی که در آن مکان رفت و آمد دارند، رنگ مورد نظر را انتخاب کرد.

3.استفاده از مبلمان اداری: مبلمان اداری درواقع نیاز هر شرکت و یا سازمانی می باشد. انتخاب مبلمان اداری متناسب جلوه ویژه ای به دکوراسیون داخلی خواهد بخشید که شامل میز اداری، صندلی اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه کتاب، میز مدیریت، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس و ... خواهد شد. رعایت ارگونومیک بودن مبلمان اداری نیز بر کارایی پرسنل و کارکنان می افزاید که امری بسیار مهم می باشد. گیاها در کنار در چرمی چه تاثیر خواهند داشت؟

4.استفاده از گیاهان: اگر به دنبال راهی کم هزینه برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا هستید می توانید از گیاهان استفاده کنید و طراوت و شادابی را به محیط و خودتان هدیه دهید. از جمله گیاهان مناسب برای دکوراسیون داخلی می توان به گیاه پیچک، درخت اژدها، گیاه عنکبوتی، گیاه آلوئه ورا، گیاه بامبو، انواع کاکتوس و ... اشاره نمود.اما یکی از راه های پیشنهادی دیگر برای داشتن دکوراسیون داخلی متفاوت در چرمی می باشد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم:
در چرمی یکی از وسایلی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثر مدیران برای طراحی دکوراسیون داخلی خود از آن استفاده می کنند.

از آن جایی که برای داشتن یک در چرمی می بایست هزینه زیادی تقبل کرد به شما پیشنهاد می کنیم از تبدیل درب چوبی قدیمی به در چرمی جدید استفاده کنیم.
فراموش نکنید در صورتی که درب قبلی شما از جنس چوب باشد می توانید این تبدیل را انجام دهید؛ زیرا برای تبدیل باید از mdf 6 استفاده شود که تنها در صورت چوبی بودن درب قدیمی این عمل انجام می پذیرد. بهترین نوع mdf مصرفی در تبدیل به در چرمی نوع 6 آن می باشد و باید هنگام اقدام از استادکار اطمینان حاصل نمایید که از این نوع استفاده خواهد کرد.

با چه روشی یک در چرمی با کیفیت و کم هزینه در دکوراسیون داخلی داشته باشیم
آیا می خواهید دو طرف درب را چرمی کنید یا فقط یک طرف آن را؟ درب شما دارای چه ابعادی می باشد؟
که به وضوح این موارد در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد.
یکی از مواردی که باعث زیبایی در چرمی می باشد استفاده از سوزن های گل میخ می باشد که در طرح های مختلف بسته به طراحی استادکار، زده می شوند و زیبایی در چرمی را دو چندان می کنند.
جنس چرم مناسب ترین نوع روکش برای درب چرم می باشد که می توان در سال های بیشتری از آن استفاده کرد اما روکش های پارچه ای اصلا برای این کار مناسب نیستند و بیشتر در معرض آسیب می باشند.
در چرمی علاوه بر عایق صدا بودن، عایق حرارتی نیز می باشد و همچنین می توان آن را به درب آکوستیک تبدیل کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی نق به سزایی دارد استفاده از مبلمان اداری متناسب با سازمان و یا حرفه خود می باشد. یکی از زیر شاخه های مبلمان اداری مبل اداری می باشد که امروزه لازمه هر شرکت و سازمانی می باشد. اما به دلیل نوسانات قیمت بازار و هزینه های زیاد برای خرید مبل اداری پیشنهاد می کنیم به هزینه تعمیر مبل بپردازید و با صرف هزینه ای کمتر دارای مبل هایی جدید و نو باشید.
شما می توانید در صورت داشتن مبل هایی قدیمی اقدام به تعمیر مبل کنید و مبل های محل کار و یا منزل خود را به مبل هایی جدید تبدیل نمایید.

چه نکته هایی باید در زمان هزینه تعمیر مبل به آن اشاره کرد؟
رویه کوبی و تقویت کلاف مبل پرهزینه ترین مراحل در تعمیر مبل می باشند.
اطمینان حاصل کنید که کلاف یا بدنه مبل شما ارزش تعمیر را دارد و سپس اقدام به تعمیر مبل نمایید.
برای انتخاب رویه مبل می توانید به مراکز خرید پارچه مبلی که در یافت آباد، بازار بزرگ، خیابان ولیعصر(ع)، خیابان زرتشت و ... مراجعه نمایید و یا انتخاب را به تعمیرکار بسپارید.
اگر خود می خواهید پارچه مبلی را انتخاب کنید حتما از تعمیرکار جنس و نوع پارچه متناسب با مبل خود را پرس و جو کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

قبل از اقدام به تعمیر حتما نمونه کار تعمیرکار را مشاهده نمایید تا نسبت به تمیزکاری و دوخت مرتب پارچه مبل مطمئن شوید.
بهترین نوع فوم مورد استفاده در تعمیر مبل فوم سرد می باشد.
هیچگاه در روزهای پایانی اسفند ماه برای تعمیر مبل اقدام نکنید زیرا به دلیل حجم بالای کار نتیجه مطلوب را نمی‌گیرید.
منبع: baharnew


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

محاسبه هزینه در چرمی و تعمیر مبل با خرید و هزینه آن در دکوراسیون داخلی

دوشنبه 27 اسفند 1397
15:49
عابد

گروه جامعه: زمانی که شما وارد یک محیط اداری می شوید در نگاه اول دکوراسیون داخلی آن شرکت و یا سازمان به چشم می آید. داشتن یک دکوراسیون داری شیک و زیبا مستلزم رعایت نکات ظریفی می باشد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی به دو دسته طراحی باز و طراحی بسته تقسیم می شود. طراحی دکوراسیون داخلی بسته شامل پارتیشن ها و دیوار ها می باشد که در واقع محیط اداره و یا شرکت را به قسمت های مختلف تقسیم می کند اما طراحی دکوراسیون باز که بین افراد جوان بسیار پر طرفدار می باشد به صورتیی است که همه همکاران به راحتی باهم در ازتباط می باشند و از دیوار و پارتیشن به صورت بسیار محدود استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون اداری جدید هزینه های زیادی وجود دارد ولی می توانیم با چند کار ساده این هزینه ها را کاهش دهیم.
  • به جای خرید درب جدید درب چرمی بسازید، درب قدیمی خود را به در چرمی جدید ولی با هزینه کم تبدیل کنید.
    به جای خرید مبل جدید تعمیر مبل، مبل خود را تعمیر کنید. تعمیر مبل هزینه های شما را کاهش خواهد داد.
در ادامه همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید.

راه کار های ساده برای داشتن دکوراسیون داخلی بهتر با کمترین هزینه؟
1.استفاده از نورپردازی یکی از مهمترین نکات برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا، نورپردازی می باشد. به طور کلی نورپردازی در دکوراسیون داخلی به 4 دسته تقسیم می شود:
  • نورپردازی تاکیدی: که برای جلب توجه افراد بخش مخصوصی را نورپردازی می کنند.
    نورپردازی عمومی: که برای روشنایی تمام فضا مورد استفاده قرار می گیرد.
    نورپردازی تزئینی: که برای زیباتر جلوه دادن فضای شرکت ها در بخش های مورد نظر استفاده می شود.
    نورپردازی وظیفه ای: که برای روشن کردن سطوح کار مورد استفاده می باشد.
پس یرای داشتن یک دکوراسیون داخلی بی نظیر هیچگاه از نورپردازی ها چشم پوشی نکنید!

2.استفاده از رنگ های متناسب: رنگ متناسب نیز یکی از عوامل مهم برای داشتن دکوراسیون جذاب و چشم نواز می باشد. منظور از رنگ متناسب در واقع متناسب بودن رنگ با رنگ ارگان یا سازمان می باشد. به این منظور که اگر شما دارای ارگانی هستید که از رنگ خاصی تشکیل شده است می بایست در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی حتما از آن رنگ استفاده کرد. اما اگر از رنگ سازمانی خاصی برخوردار نیستید می بایست متناسب با شغل و حرفه خود و افرادی که در آن مکان رفت و آمد دارند، رنگ مورد نظر را انتخاب کرد.

3.استفاده از مبلمان اداری: مبلمان اداری درواقع نیاز هر شرکت و یا سازمانی می باشد. انتخاب مبلمان اداری متناسب جلوه ویژه ای به دکوراسیون داخلی خواهد بخشید که شامل میز اداری، صندلی اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه کتاب، میز مدیریت، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس و ... خواهد شد. رعایت ارگونومیک بودن مبلمان اداری نیز بر کارایی پرسنل و کارکنان می افزاید که امری بسیار مهم می باشد.
گیاها در کنار در چرمی چه تاثیر خواهند داشت؟

4.استفاده از گیاهان: اگر به دنبال راهی کم هزینه برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا هستید می توانید از گیاهان استفاده کنید و طراوت و شادابی را به محیط و خودتان هدیه دهید. از جمله گیاهان مناسب برای دکوراسیون داخلی می توان به گیاه پیچک، درخت اژدها، گیاه عنکبوتی، گیاه آلوئه ورا، گیاه بامبو، انواع کاکتوس و ... اشاره نمود.
اما یکی از راه های پیشنهادی دیگر برای داشتن دکوراسیون داخلی متفاوت در چرمی می باشد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم:
در چرمی یکی از وسایلی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثر مدیران برای طراحی دکوراسیون داخلی خود از آن استفاده می کنند.

از آن جایی که برای داشتن یک در چرمی می بایست هزینه زیادی تقبل کرد به شما پیشنهاد می کنیم از تبدیل درب چوبی قدیمی به در چرمی جدید استفاده کنیم.
فراموش نکنید در صورتی که درب قبلی شما از جنس چوب باشد می توانید این تبدیل را انجام دهید؛ زیرا برای تبدیل باید از mdf 6 استفاده شود که تنها در صورت چوبی بودن درب قدیمی این عمل انجام می پذیرد. بهترین نوع mdf مصرفی در تبدیل به در چرمی نوع 6 آن می باشد و باید هنگام اقدام از استادکار اطمینان حاصل نمایید که از این نوع استفاده خواهد کرد.

با چه روشی یک در چرمی با کیفیت و کم هزینه در دکوراسیون داخلی داشته باشیم
آیا می خواهید دو طرف درب را چرمی کنید یا فقط یک طرف آن را؟ درب شما دارای چه ابعادی می باشد؟
که به وضوح این موارد در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد.
یکی از مواردی که باعث زیبایی در چرمی می باشد استفاده از سوزن های گل میخ می باشد که در طرح های مختلف بسته به طراحی استادکار، زده می شوند و زیبایی در چرمی را دو چندان می کنند.
جنس چرم مناسب ترین نوع روکش برای درب چرم می باشد که می توان در سال های بیشتری از آن استفاده کرد اما روکش های پارچه ای اصلا برای این کار مناسب نیستند و بیشتر در معرض آسیب می باشند.
در چرمی علاوه بر عایق صدا بودن، عایق حرارتی نیز می باشد و همچنین می توان آن را به درب آکوستیک تبدیل کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی نق به سزایی دارد استفاده از مبلمان اداری متناسب با سازمان و یا حرفه خود می باشد. یکی از زیر شاخه های مبلمان اداری مبل اداری می باشد که امروزه لازمه هر شرکت و سازمانی می باشد. اما به دلیل نوسانات قیمت بازار و هزینه های زیاد برای خرید مبل اداری پیشنهاد می کنیم به هزینه تعمیر مبل بپردازید و با صرف هزینه ای کمتر دارای مبل هایی جدید و نو باشید.
شما می توانید در صورت داشتن مبل هایی قدیمی اقدام به تعمیر مبل کنید و مبل های محل کار و یا منزل خود را به مبل هایی جدید تبدیل نمایید.

چه نکته هایی باید در زمان هزینه تعمیر مبل به آن اشاره کرد؟
رویه کوبی و تقویت کلاف مبل پرهزینه ترین مراحل در تعمیر مبل می باشند.
اطمینان حاصل کنید که کلاف یا بدنه مبل شما ارزش تعمیر را دارد و سپس اقدام به تعمیر مبل نمایید.
برای انتخاب رویه مبل می توانید به مراکز خرید پارچه مبلی که در یافت آباد، بازار بزرگ، خیابان ولیعصر(ع)، خیابان زرتشت و ... مراجعه نمایید و یا انتخاب را به تعمیرکار بسپارید.
اگر خود می خواهید پارچه مبلی را انتخاب کنید حتما از تعمیرکار جنس و نوع پارچه متناسب با مبل خود را پرس و جو کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

قبل از اقدام به تعمیر حتما نمونه کار تعمیرکار را مشاهده نمایید تا نسبت به تمیزکاری و دوخت مرتب پارچه مبل مطمئن شوید.
بهترین نوع فوم مورد استفاده در تعمیر مبل فوم سرد می باشد.
هیچگاه در روزهای پایانی اسفند ماه برای تعمیر مبل اقدام نکنید زیرا به دلیل حجم بالای کار نتیجه مطلوب را نمی‌گیرید.

منبع: baharnews

[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استارتاپ های بدون پول و نیاز به دکوراسیون داخلی جذاب

جمعه 24 اسفند 1397
14:37
عابد

یکی از مهمترین عوامل تاثیر در کارایی همکاران یا کارکنان در استارتاپ ها، دکوراسیون اداری مناسب است.

سه مواردی که در دکوراسیون اداری محل کار یا استارتاپ شما تاثیر دارند و می توانند در کارایی شما تاثیر مثبت یا منفی بگذارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درب های محل کار
  • صندلی و یا مبل هایی که همکاران یا کارکنان استفاده می کنند

خب اگر پول کافی از فرشته مبارک (سرمایه گذار) برای استارتاپ بدست اوردیم خب نیازی به این کارا نیست(دیگه وقتتون برای خوندن این مقاله هدر ندین). ولی اگر میخواهیم در بهتر کردن دکوراسیون اداری صرفه جویی کنیم و یا پول کافی نداریم در ادامه با چند راهکار ساده آشنا خواهیم شد

نیازی به خرید درب جدید نیست، روکش آن را تعویض کنید


درب یکی از تاثیر گذارترین عوامل در دکوراسیون داخلی محل کار یا استارتاپ شماست. معمولا تمامی شرکت ها از درب های چوبی استفاده می کنند که می توانید آن را به یک درب چرمی خیلی شیک و کم هزینه تبدیل کنید.

چه جوری؟

هزینه درب چرمی ی چیزی حدود 500،000 تا 1،500،000 تومان هست. فقط کافیه یک تعمیرکار ویا یک شرکت اینکاره پیدا کنید.

صندلی چه کار باید بکنیم؟

به نظر من صندلی یکی از مهمترین عواملی هست که می تونه هم به زیبایی دکوراسیون اداری ما کمک بکنه هم به کمتر یا بیشتر کردن راندمان کاری در محل کارمون یا استارتاپی که راه اندازی کردیم.

خرید صندلی جدید هزینه بسیار زیادی برای ما داره ولی دو راهکار ساده برای صرفه جویی در این باره است.

یک اینکه می تونیم صندلی دست دوم بخریم و بعد اون صندلی تعمیر کنیم.

دو اینکه صندلی قدیم خودمون تعمیر کنیم.

تعمیر کردن صندلی شاید به نظر چیپ برسه و یا اینکه فکر کنیم مثل یک صندلی نو نمیشه. درسته تعمیر صندلی نمیتونه ما رو روی یک صندلی خارجی با هزینه چند میلیونی برسونه ولی می تونه مارو روی یک صندلی شیک، نو و با کیفیت داخلی بشونه.

هزینه تعمیرات صندلی اداری حدود 200،000 تا 2،000،000 تومان هست. که البته خیلی به نوع و خرابی صندلی شما داره.

شما می تونید با تعویض روکش صندلی خودتون با رنگ های خیلی شاد، دکوراسیون اداری خودتون خیلی شیک و مجلل کنید.

منبع: linkedin


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

در چرمی طبیعی به چه صورت ساخته و تولید می شوند؟

يکشنبه 19 اسفند 1397
0:25
عابد
در چرمی طبیعی به چه صورت ساخته و تولید می شوند؟

در تمامی محصولات در چرمی طبیعی از دوخت بالا (عکس اصلی) استفاده می شود.

این نوع دوخت برای در چرمی بهترین روش برای پایداری و کیفیت کار استفاده می شود تا بتواند بیشترین عمر را برای چرم درب داشته باشد.

این نوع دوخت در وسایل زیر قابل استفاده هستند.

  • دیوارهای ویژگی
  • میز پذیرش
  • درج مبلمان
  • پانل های چرم و درب

از بافت های مختلفی برای در چرمی یا دیوار ها استفاده می شود. می توان گفت که هر کدام کاربردهای خود را دارند.

برای مثال چاپ یا دوخت لوگو شرکت شما روی برخی از چرم ها مناسب نیستند. با انتخاب درست چرم می توان دوختی بسیار شیک روی درب چرمی طراحی کرد که این کار به تجربه سازنده درب بستگی زیادی خواهد داشت.

چرم های بازیافت شده

چرم درب را می توان نسبت به نیاز شما و کاربر آن استفاده کرد. اکثر چرم های استفاده شده روی درب و یا دیوارها بازیافت شده ولی طبیعی هستند. انتخاب چرم درب نسبت به نیاز و نوع استفاده آن در هزینه های شما تاثیر بسیار زیادی دارد و حتی می تواند تا 30 درصد هزینه های شما را کاهش دهد.

چرم در آکوستیک درب !

درب آکوستیک عایق بسیار مناسبی برای صدا و حرارت است. امروزه در زمان آکوستیک کردن درب از روکش چرم هم برای این نوع درب ها استفاده می شود.

چرم درب آکوستیک می تواند زیبایی همراه با عایث صدا و حرارتی به شما هدیه بدهد. با این کار شما یک تیر و چند نشان را زدین.

از پنل های مختلفی برا آکوستیک درب استفاده می شود که این مورد هم نسبت به نوع استفاده و مکان استفاده درب آکوستیک بستگی دارد.

در آکوستیک در سالنهای آمفی تئاتر، سالنهای نمایش، سینماها و درب اتاق مدیرت استفاده زیادی می شوند.



[ بازدید : 636 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین های وصایل شستشوی فرش

جمعه 17 اسفند 1397
13:57
عابد

A Bissell carpet cleaner.

هرگز برای وصایلی که نیاز ندارید هزینه پرداخت نکنید.

خرید یک دستگاه تمیز کننده فرش برای خانواده هایی که فرش زیادی دارند می تواند خیلی خیلی بصرفه تر از سفارش به قالیشویی ها باشد.

دستگاه های تمیز کننده فرش بسیار سنگین ولی پرقدرت هستند و توجه داشته باشید این نوع دستگاه ها باید فرش یا موکت شما را تمیز کند و لکه ها را با راحتی از بین ببرند نه اینکه یک دستگاه سنگین در خانه داشته باشیند.

قبل از خرید این دستگاه ها باید توجه به اندازه یا طبقات خانه خود داشته باشید تا پول اضافه به دستگاهی که نیاز ندارید ندهید. برای مثال یک خانه یک طبقه نیاز به وصایل شستشوی فرش یا دستگاه های تمیز کننده فرش و موکت با شلنگ طولانی نیاز نداشته باشد.

لری کیووف می گوید: از سوی دیگر اگر پله های خانه شما فرش باشد، شما نیاز به یک تمیز کننده فرش با لوله های طولانی دارید.

همچنین توصیحه می کند به فکر فضای ذخیره سازی باشد. او می گوید: اگر میخواهید مبل خود را تمیز کنید، به تمیز کردن با یک قلمو فکر کنید.

با استفاده از نام های برندها دستگاه یا وصایل شستشوی فرش نخرید

وصایل شستشوی فرض صدای بسیار زیادی دارد (خیلی بیشتر از جاروبرقی). پس هیچ توجه ای به برند نکنید برای این کار.

از وصایل شستشوی فرشی استفاده کنید که پوششی برای صداهای بلند دارند و آزمایشات بسیار زیادی برای این مهم انجام می شود.

به چه صورت این مورد را قبل از خرید آزمایش کنیم؟

حداقل سه روز زمان می برد که بتوانیم مصرف باتری دستگاه های شستشوی فرش را تست و بررسی کنید.

چه نکاتی را برای انتخاب یک کارخانه شستشوی فرش باید در نظر بگیریم؟

  • کارخانه قالیشویی یا شستشوی فرش باید از بهترن مواد برای شستشوی فرش استفاده کند
  • دارای خطوط مکانیزه باشد(نیمه اتوماتیک ها هم انتخاب مناسبی هستند)
  • زمان برند فرش و آوردن فرش باید داخل کاور باشند
  • مورد بسیار مهم این است که باید در فضای بسیار بهداشتی خشک شود
  • قیمت های اعلام شده در تبلیغات با قیمت های دریافتی از مشتری باید برابر باشند
  • فاکتورهایی که هیچ نامفهومی در آن وجود نداشته باشد



[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین های خرید صندلی اداری و خرید مبل

دوشنبه 13 اسفند 1397
21:07
عابد

امروزه شغل اکثر افراد به گونه ای است که بیشتر ساعات شبانه روز را پشت میز کار خود می گذرانند پس برای انتخاب یکصندلی اداری مناسب باید نهایت دقت را داشت. در ادامه به انواع صندلی اداری و کاربرد ان ها اشاره می کنیم.

  1. صندلی مدیریت: از پرطرفدار ترین نوع صندلی اداری محسوب می گردد که ابعاد بزرگ و بلندتری نسبت به سایر صندلی های اداری دیگر دارد و نسبت به آن ها از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.
  2. صندلی 24 ساعته: برای افرادی طراحی شده است که که در مدام بر روی صندلی می نشینند که به صورت ارگونومیک یا طبی طراحی شده است.
  3. صندلی ارگونومیک: با خرید صندلی اداری ارگونومیک در واقع شما مبل راحتی منزل را به محل کار خود آورده اید! طراحی این صندلی متناسب به حالت فیزیکی افراد می باشد و از ایجاد آسیب هایی که در طول نشستن بر روی صندلی اداری برای افراد پیش می اید اعم از کمر درد، زانو درد، گردن درد، دیسک کمر و ... جلو گیری می کند.
  4. صندلی کامپیوتر: مخصوص میز های کامپیوتر می باشد چون با میز های کامپیوتر ارتباط خوبی دارند و به راحتی با توجه به قابلیت ارگونومیک بودن آن، تنظیم می گردد.
  5. صندلی کنفرانس: این صندلی اداری نسبت به سایر صندلی های دیگر از ویژگی ها و قابلیت های کمتری برخوردار می باشد که به آن صندلی هیئت مدیره نیز می گویند.

که با توجه به مکان مورد نظر می توانید صندلی اداری مناسب را انتخاب نمایید.

از جمله لوازمی که در طول روز همه ما با آن سر و کار داریم مبل و صندلی می باشد. خرید مبل و خرید صندلی یکی از مهمترین اموری است که برای حفظ سلامت جسمانی و فیزیکی بدن نیاز به یک انتخاب خوب و سودمند می باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی انواع صندلی و مبل مناسب با هر نوع سلیقه ای در بازار وجود دارد که کار ما را هنگام انتخاب و خرید مبل و رید صندلی آسان کرده است. اما بهتر است قبل از خرید مبل و صندلی دلخواه خود به نکات طلایی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم توجه نمایید!

نکات مهم قبل از خرید صندلی اداری !

  1. مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید! اینکه بدانید چه نوع صندلی اداری مورد نیاز شماست به شما کمک می کند تا در خرید صندلی تقریبا نیمی از راه را رفته باشید.
  2. هنگام خرید صندلی ، صندلی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد بدنی شما باشد!
  3. اگر در طول شبانه روز بیشتر وقت خود را صرف نشستن پشت میز کار خود می کنید، بهتر است که از صندلی ارگونومیک یا همان صندلی طبی استفاده نمایید.
  4. برای خرید صندلی به فروشگاه هایی که برند های معتبر را به فروش می رسانند مراجعه نمایید.
  5. هنگام خرید صندلی از دارا بودن ضمانتنامه و گارانتی صندلی مطوئن شوید.
  6. روکش صندلی را به گونه ای انتخاب کنید که سبب تعریق بدن پس از اندکی استفاده نشود.
  7. صندلی انتخابی شما حتما قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد.
  8. هنگام خرید صندلی اگر وزنتان بالا است حتما از صندلی هایی که قابلیت تحمل وزن بالا را دارند خریداری کنید.
  9. و ...

با رعایت نکات بالا می توانید انتخابی مناسب و آسان در خرید صندلی تجربه کنید. در ادامه به نکاتی مهمی که قبل از خرید مبل باید به آن توجه کرد اشاره می کنیم.

با رعایت این نکات می توانید خرید مبل را به آسانی و با کمال رضایت انجام دهید.

نکات طلایی قبل از خرید مبل !

  1. در این مورد نیز ابتدا تعیین کنید که برای چه مکانی می خواهید مبل خریداری کنید؟ پذیرایی، نشیمن، اتاق کار و ...
  2. پس از تعیین مکان مورد نظر به ابعاد منزل و یا محل کار خود توجه نمایید. در صورتی که منزل و یا محل کار شما کوچک می باشد سعی کنید هنگام خرید مبل از مبل هایی که دارای ابعاد کوچکتر و سبک هستند استفاده نمایید.
  3. در نمایشگاه ها و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید مبل نمایید و از دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
  4. دقت نمایید که از پارچه های مرغوب و با کیفیت برای پارچه مبل استفاده کرده باشند.
  5. اگر کودکان خردسال دارید بهتر است به خرید مبل هایی با رنگ تیره تر بپردازید تا مدام دردسر شسشتشو را نداشته باشید.
  6. هنگام خرید مبل، مبلی را انتخاب کنید که از چارچوب و بدنه محکمی برخوردار باشد تا بر اثر استفاده در طول مدت زمان اندک، مقاومت خود را از دست ندهد و مجبور به هزینه دوباره برای خرید مبل نباشید.
  7. سعی کنید متناسب با دکوراسیون منزل خود رنگ مبل را انتخاب نمایید.
  8. مطوئن شوید که در ساخت مبل از فوم سرد که قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را دارد استفاده شده باشد.

منبع


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب قدیمی خود را با کمترین هزینه به درب آکوستیک تبدیل کنیددرب قدیمی خود را با کمترین هزینه به درب آک

جمعه 10 اسفند 1397
14:02
عابد

درب آکوستیک

در این قسمت توضیح خواهیم داد که درب قدیمی خود را به چه روش می توان به درب آکوستیک تبدیل کرد.
اگر قصد هزینه کردن برای خرید یک درب آکوستیک جدید را ندارید، می توان درب فعلی خود را به یک درب آکوستیک تبدیل کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر با آکوستیک آشنا شوید، در پایین با انواع پنل های آاکوستیک و عایق های صوتی آن آشنا شوید.

درب آکوستیک در چه مکانی استفاده می شود.

درب آکوستیک بیشتر در سالن های همایش، سالن های آمفی تئاتر، استودیو های موسیقی و … استفاده می شوند. امروزه شرکت ها و مدیران سازمان ها تمایل بسیار زیادی پیدا کرده اند که از درب آکوستیک در اتاق های مجموعه خود استفاده کنند.
درب های آکوستیک می توانند هم شکیل باشند هم عایق صوتی و حرارتی خوبی برای اتاق های مدیران سازمان ها و شرکت ها باشند.
زمانی که آکوستیک بر روی درب انجام می شود، از چرم برای زیبایی آن استفاده می کنند که به آن درب چرمی می گویند.

قیمت و هزینه ساخت درب آکوستیک چرمی

هزینه ساخت درب آکوستیک بسته به نوع و تعداد درب های شما دارند.
برای مشاوره و پاسخ هر سوال، لطفا با کارشناسان تایید شده از طرف نکت تماس بگیرید.

روکش درب آکوستیک!

از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می شود.
استفاده از چرم در نمای دکوراسیون منزل یا دکوراسیون اداری تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد.
روکش چرم دوام بیشتری نسبت به پارچه دارد و به همین دلیل است که معمولا از چرم برای درب چرمی و یا آکوستیک استفاده می شود.

لمسه کردن درب آکوستیک

لمسه کاری هم تاثیر بسیاری در زیبایی درب دارد.
البته این مورد به طراحی و دوخت چرم بستگی زیادی خواهد داشت. برای لمسه درب آکوستیک معمولا از سوزن های گل میخ استفاده می شود. این سوزن ها می تواند از طرف مشتری خریداری شود و به استادکار داده شود ویا می توان این مورد را به دست با تجربه استاد کار بدهیم.

آکوستیک چیست؟

وقتی ما به هر جسمی ضربه وارد می کنیم یک صدا از آن تولید می شود. این صدا که از جسم ایجاد شده است نتیجه ارتعاشات است.
حال اینجاست که علم فیزیک برای کنترل و جلوگیری از این ارتعاشات و صداها وارد می شود.
نام دیگر آکوستیک را صوت شناسی هم می نامند که یکی از شاخه های علم فیزیک است.

انواع پنل های آکوستیک

بسته به نوع استفاده و دانش آکوستیک از پنل های آکوستیک در سالن های سینما، سالن های آمفی تئاتر، اتاق های ضبط ، اتاق های خاص مثل اتاق مدیریت و … استفاده می شوند.
پنل های آکوستیک به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند که در زیر به صورت کلی توضیح داده شده است.

دیفیوزها
برای پراکنده شدن صداها از پنل های دیفیوز استفاده می شود. معمولا از پنل های دیفیوز در استودیوها استفاده می شود. برای پخش کردن صدا در استودیو ها از دیفیوز ها استفاده می شود.

جاذب ها
برای جذب صدا از پنل های جاذب استفاده کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، پنل های جاذب قابلیت جذب حداکثری صدا را دارند.

بیس ترپ ها
پنل های بیس ترپ برای گیر انداختن بیس ها در فراکانس های پایین استفاده می شوند.

دیفیوز جاذب
این نوع پنل ترکیبی از جاذب و دیفیوز است. هم صدا را جذب می کند و هم صدا را پخش می کند. معمولا از دیفیوز جاذب در کف استفاده می شود.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

در چرمی و تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی بیش از 50 نمونه کار

شنبه 4 اسفند 1397
19:08
عابد
در چرمی و تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی بیش از 50 نمونه کار

یکی از بهترین راهکارها به جای خرید در چرمی ، تبدیل درب چوبی قدیمی خود به یک درب چرمی جدید با کمترین هزینه و تقویت شده است.
این کار در دکراسیون محل کار یا منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت های خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.


این کار در دکراسیون محل کار یا منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت های خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.

هزینه تبدیل درب قدیمی به در چرمی چقدر است؟

اگر قصد خرید در چرمی جدید را ندارید و می خواهید در چوبی قدیمی خود را به یک در چرمی تبدیل کنید، هزینه حدود 600،000 تومان تا 1،500،000 هزار تومان خواهد داشت.
موارد زیر در قیمت در چرمی شما تاثیر دارند:

  • شما می خواهید یک طرف درب را چرم کوب کنید یا دو طرف
  • سایز ویا اندازه درب قدیمی شما

برای مشخص شدن هزینه دقیق با کارشناسان تایید شده از طرف نکت تماس بگیرید

چه در هایی قابلیت تبدیل شدن به در چرمی را دارند؟

درب های چوبی قابلیت تبدیل شدن به در چرمی را دارند.چرا که درب های آهنی و آلمینیومی قابلیت لمسه کاری و اضافه کردن ورق MDF که در پایین به آن بیشتر اشاره خواهیم کرد را ندارند.

از چه روکشی برای در چرمی استفاده میشه؟

از روکش چرم فقط استفاده می شود.
روکش پارچه قابلیت نگه داشتن سوزن های گل میخ را ندارند. روکش پارچه بر روی درب کیفیت خود در کمترین زمان ممکن از دست خواهند داد.
پارچه قابلیت شستشو یا زد آب بودند ندارند ولی روکش چرمی به این صورت نیست. هم زد آب هستند و قابل شستشو، ماندگاری بسیار زیادی نسبت به پارچه دارد و قابلیت خوبی برای نگه داشتن سوزن های گل میخ را دارند.

چه متراژ چرم نیاز است که درب قدیمی به یک در چرمی تبدیل شود؟

متراژ چرم استفاده شده در درب چرمی شما بیشتری تاثیر را در هزینه شما خواهد داشت.
برای یک طرف درب حدود 2.5 متر چرم استفاده خواهد شد و برای هر دو طرف حدود 5 متر چرم استفاده خواهد شد.

دستگیره درب قدیمی خود را هم تعویض کنید

دستگیره برای درب چرمی، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی آن خواهد داشت.
معمولا شخصی که سفارش درب چرمی می دهد، خود آن شخص هم دستگیره را خریداری می کند و به استاد کار می دهد. ولی می توانید هم این کار را نسبت به تجربه بالای استاد کار به ایشان بسپارید تا بهترین و شکیل ترین دستگیره را برای درب چرمی شما تهیه و نصب کند.

تاثیر سوزن گل میخ بر زیبایی درب چرمی

سوزن گل میخ در زیبایی در چرمی تاثیر بسیار زیادی دارد.
به همین دلیل است که در اکثر سفارشات درب چرمی از سوزن گل میخ استفاده می شود. البته این سوزن ها نسبت به نوع چرم و طراحی درب شما انتخاب می شوند ولی شما هم می توانید در زمان سفارش نوع آن را انتخاب کنید و یا آن را از بازار خریداری کنید و به استاد کاری که میخواهد درب چوبی قدیمی شمارا به در چرمی تبدیل کند بدهید.
سوزن گل میخ را می توانید در تهران از بازار حسن آباد(مترو حسن آباد) تهیه بفرمایید.

تقویت درب های قدیمی به چه صورت انجام می شود

برای تقویت در های چوبی قدیم از MDF استفاده می شود.
برای آنکه درب های چوبی قدیمی هم تقویت بشوند و ابر با کیفیت بیشتر روی درب بشیند از 6 MDF میل استفاده می شود.
در نظر داشته باشید که شما نمی تواندی نوع MDF به کار رفته در درب چرمی خود که استاد کار درست کرده است مشاهده کنید.
استفاده از تقویت کننده های مناسب مثل MDF 6 میل تاثیر بسیار زیادی در طول عمر درب شما دارد، پس در توجه داشته باشید که این کار را به استادکاران با تجربه و معتبر بسپارید.
از استاد کاران درخواست این را داشته باشید که حتما از MDF 6 میل بر روی درب شما استفاده کنند و این مهم را به شما تضمین دهند.

منبع


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی کیفیت ، گارانتی ، قیمت و خدمات پس از فروش صندلی داتیس

جمعه 24 اسفند 1397
16:22
عابد
بررسی کیفیت ، گارانتی ، قیمت و خدمات پس از فروش صندلی داتیس

معرفی صندلی داتیس یکی دیگر از برندهای صندلی اداری می باشد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. با انواع محصولات، گارانتی و خدمات پس از فروش این برند آشنا شویم و همچنین به مقاسه این برند با برند های دیگر بپردازیم.

اصول و سیاست انتخاب شده در شرکت داتیس برای تولید و عرضه محصولات خود به بازار، بنابر گفته خود شرکت ارائه کیفیت در محصولات می باشد. صندلی داتیس از جمله شرکت هایی است که تقریبا بیشتر از 70 درصد از قطعه های مورد نیاز برای ساخت محصولات خود را، تولید می کند که این کار تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت، سرعت در تولید و جلوگیری از هزینه های اضافی، برای وارد کردن محصولات و اتکا به تامین کنندگان دارد. شرکت داتیس با توجه به تحقیقات و طراحی های انجام شده و همچنین با دیدگاه تکمیل و افزایش محصولات خود توانسته است تا به امروز، بیشتر از 16 نوع محصول روانه بازار کند و مجموعه ای کامل از انواع صندلی اداری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

صندلی داتیس همچون برندهای دیگر صندلی از استاندارهای مختلفی برخوردار است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

استانداردها و گواهینامه صندلی داتیس

همانطور که در مقاله برندهای دیگر از صندلی اداری مانند صندلی نیلپر، رایانه صنعت و … به آن اشاره کردیم، لزوما استناد بر استانداردها و گواهی نامه های شرکت ها تضمینی به عنوان برتری برند یا محصول محسوب نمی شوند زیرا به راحتی می توان آن ها را خریداری کرد و برای جلب رضایت مشتری از آن ها استفاده کرد. اما همیشه این مسئله صادق نیست زیرا شرکت هایی هم هستند که با در نظر گرفتن صداقت و عرضه محصولات مرغوب از این استاندارها و گواهی نامه ها برخوردار می شوند.

برخی از استاندارهای صندلی داتیس:

گواهی نامه ics

لوح تقدیر برترین تولید کننده صندلی اداری

تندیس و لوح زرین برترین تولید کننده صندلی مدیریتی

و …

گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی داتیس

زمان خرید صندلی یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن شما پیش می آید این است که آیا این محصول دارای گارانتی می باشد یا خیر؟

خوشبختانه باید بگوییم شرکت داتیس بنا بر گفته های خود از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برخوردار است. درواقع یکی از عواملی که در جلب رضایت مشتری بسیار موثر می باشد.

در صورت استفاده درست از صندلی داتیس این شرکت تمامی مشکلات و کاستی های موجود در تولید صندلی را تا سه سال از تاریخی که محصول را خریداری کرده باشید ضمانت می کند، همچنین جک صندلی این شرکت تا یک سال پس از تاریخ خرید مشمول گارانتی می باشد.

تاریخ شروع گارانتی، از زمانی که محصول خریداری می شود و در فاکتور لحاظ می شود می باشد اما در صورت گم شدن اسناد یا فاکتورهای خرید، گارانتی محصول شما از زمانی که آن محصول تولید شده است به حساب می آید.

عواملی که شامل گارانتی نمی باشند:

آسیب دیدن روکش صندلی به دلیل پاره شدن، سوختن، حمل و نقل نامناسب از جانب مشتری.

قرار دادن صندلی در نور شدید آفتاب

شکستن قطعات صندلی به علت فشار ناشی از وزن بسیار بالا نسبت به وزن قابل تحمل صندلی

تعمیر صندلی داتیس توسط تعمیرکاران متفرقه.

تغییر رنگ روکش صندلی توسط لباس کاربر و یا استفاده از مواد شوینده نامناسب.

برخی از محصولات داتیس

در زیر به نمونه هایی از صندلی داتیس اشاره می کنیم:



[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بررسی کیفیت ، گارانتی ، قیمت و خدمات پس از فروش صندلی راد سیستم

چهارشنبه 22 اسفند 1397
16:22
عابد
بررسی کیفیت ، گارانتی ، قیمت و خدمات پس از فروش صندلی راد سیستم

در این مقاله نکت قصد داریم به معرفی یکی دیگر از برندهای صندلی اداری در ایران، به نام راد سیستم بپردازیم. شما را با انواع صندلی های راد سیستم آشنا کنیم و خدمات پس از فروش، گارانتی و نمایندگی ها و … این شرکت را به شما معرفی نماییم.

شرکت راد سیستم شاید از معدود شرکت هایی باشد که از شروع فعالیت خود تا کنون با نام های متفاوتی محصولات خود را روانه بازار کرده است. در ابتدای فعالیت خود که در سال 1327 شروع شد با نام “مبلمان مینا” پس از آن طی یک دهه محصولات خود را با نام “صنایع چوبی توتن” و از سال 1368 تا کنون تولیدات خود را با نام راد سیستم به دست مشتریان می رساند.

همانطور که در مقاله صندلی نیلپر به آن اشاره شد هر کدام از این شرکت ها ادعایی در زمینه طراحی تولیدات خود دارند که شرکت راد سیستم نیز در این زمینه مستثنی نیست. شرکت راد سیستم نیز مدعی است که تنها نماینده تولید جک های گازی در ایران می باشد که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از جک صندلی اداری روی آن کلیک کنید.

استانداردها و گواهی نامه های راد سیستم

شرکت راد سیستم نیز همانند دیگر شرکت های صندلی اداری از گواهی نامه ها و استاندار های زیادی برخوردار است اما همانطور که در مقاله صندلی رایانه صنعت نیز به آن اشاره شد استاندارها و گواهی نامه ها هیچ گونه تضمینی برای کیفیت برندها محسوب نمی شوند زیرا متاسفانه به راحتی می توان این گواهی نامه ها را خریداری کرد و برای جلب و فریب مشتری از آن ها استفاده کرد. ناگفته نماند که خیلی از شرکت ها این گواهی نامه ها و استاندارها و لوح های زرین را بنا به کیفیت بالای محصولات خود به صورت صحیح به دست می آورند.

در زیر به معرفی چند نمونه از گواهینامه های شرکت راد سیستم می پردازیم:

گواهی نامه آرگونومی از WTG

گواهینامه ISO 10004:2012

گواهینامه ISO 9001:2007

در ادامه این شرکت را بیشتر بررسی می کنیم .

گارانتی و خدمات پس از فروش راد سیستم

گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت نیز همانند شرکت رایانه صنعت می باشد. به این صورت که تمامی قطعات این شرکت تا سه سال پس از تولید، مورد ضمانت شرکت می باشد و تمامی هزینه ها به عهده شرکت می باشد غیر از موارد زیر:

خرابی در اثر استفاده نادرست از قطعات صندلی اداری

خرابی در اثر حمل نادرست محصولات

هر نوع خرابی مرتبط با روکش صندلی، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روکش صندلی می توانید به مقاله روکش صندلی اداری در نکت مراجعه نمایید.

تعمیر صندلی اداری توسط تعمیرکاران متفرقه

و همچنین این شرکت به مدت پنج سال برای تمامی قطعات محصولات خود خدمات پشتیبانی در نظر گرفته است.

صندلی راد سیستم در بازار ایران

همه ما زمانی که می خواهیم وسیله ای برای منزل یا محل کار خود خریداری کنیم ابتدا در مورد آن وسیله از اطرافیان، دوستان و یا افرادی که متخصص این کار هستند اطلاعت کسب می کنیم. در مورد خرید صندلی نیز به همین گونه است سعی می کنیم با پرس و جو به اطلاعاتی هر چند اندک دست یابیم تا بتوانم خریدی رضایتمند داشته باشیم.

اما صندلی راد سیستم در بازار

این شرکت دارای 6 نمایندگی در تهران و بیش از 20 نمایندگی در کشور می باشد که از تعداد نمایندگی های شرکت نیلپر و رایانه صنعت کمتر می باشد.

برخی از محصولات راد سیستم:

صندلی دانشجویی



[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکت بستری برای ارایه اطلاعات و خدمات مشاغل ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک دانلود تک آهنگ خرید ملک در ترکیه خرید آنتی ویروس ثبت شرکت ثبت برند و لوگو اخذ کد اقتصادی ثبت تغییرات شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت مسئولیت محدود نرم افزار حسابداری سوالات استخدامی اموزش و پرورش گیفت کارت اپل خرید آنتی ویروس آپلود عکس لوح تقدیر خودکار تبلیغاتی لوازم یدکی خودرو متخصص پوست شیراز
بستن تبلیغات [X]